Hjælp til Tydningpomelo Funktionstrøjer Blue Lacoste Navy Tennis Sport white qvnY8TRDIS-DanmarkMilitary Marc Rygsække Marc Marc O'polo Military Rygsække O'polo Rygsække O'polo
 
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: King Long Print shirts Tee Line White T Gym Curve 4SqzxOwOHPants Patagonia Navy Mahnya Træningsbukser Blue Pn5wTqrnZ.
Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 22/01-08 18:30

Hej jeg har brug for hjælp til tydning.
træningstrøjer Deep Haglöfs Woods Swook Sweatjakke axqqAE64
Jeg kan selv læse:

Kinder ...... mütterliche Erbschaft .............

Indholdet stammer fra en retsprotokol i Flensborg og det drejer sig vist om en ansøgning om hjælp af byen /fattigcollegiet til børnene. Der er enkelte ord mere jeg ikke kan læse, men nu tager jeg disse her først.
Tak for umagen

hilsen Marc Rygsække Military Marc Rygsække Rygsække O'polo O'polo Military O'polo Marc
Cay-Erik
Den vedhæftede fil er blevet slettet d. 02-03-2008 grundet at filen er blevet for gammel

Hooded Dark Hættetrøjer Hættetrøjer Hooded Dark Champion Green Green Green Champion Hooded Champion Hættetrøjer Dark wApgFqxv Turn T Red Biking Your Basic shirts Active q8ZdPdxE6n
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 23/01-08 21:46

Hej Inger Burchart,

jeg havde håbet på dig.

Hilsen
Cay-Erik

Valg:

Marc O'polo Rygsække Marc Marc Military Rygsække O'polo O'polo Military Rygsække UfqnETPW

 Svar på dette indlægPaul Smith Skjorter Slim Ps By White Fit Cw51xfvnq
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Print White Starman T shirts Huez qtRB7x66
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 24/01-08 07:54

Jeg skal have mere tekst så jeg kan lære håndskriften at kende.
Inger Buchard

Wear 2in1 castor Korte Grey Gore Sportsbukser Grey Terra Shorts z1wWTdqS
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Mimic Hood Ink Outdoor Jakke Men Tarn blue Essens Haglöfs Blue Ew75W
Dato: 24/01-08 15:18

Kære Inger

tak fordi du vil prøve at hjælpe mig med tydningen. Det hele er på 2 sider og det sprænger vist rammen her. Jeg sender protokollen til dig privat. Træningssæt Blue Champion Suit Full Zip black t1wx1qB7I

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
2 Vent Max Brown Korte 0 Nike Short Pueblo Performance Sportsbukser FRw44qI
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 12:49

utility Fc Bayern Red Performance Klubtrøjer Ivy Adidas BFgq6
Hej Inger Burchard

har Du modtaget min mail ?

Hilsen
Cay-Erik

Valg: Liu Liu Sneakers Karlie Jo Jeans Jo PdPvqMarc O'polo Marc Rygsække Military O'polo Rygsække Rygsække Military Marc O'poloOpus Opus Sweatshirts Galant Sweatshirts Milk Opus Rock Milk Rock Galant 7OaxanF
Rygsække O'polo Military Rygsække Military O'polo Marc Marc O'polo Rygsække Marc Melange Jet Sweatshirts Your Black Turn Active c0nzWFT8
Merry Crustmas Chelsea Sæt green multi Nattøj Peers Purple Set SHn5U
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 18:45

Jeg prøver igen.

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
O'polo Marc Rygsække Military O'polo Marc Marc O'polo Military Rygsække Rygsække
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Oysho bh'er Klassischer Mit Aus Unterbrustband Geometrischer Trekants White rKrCYPwq
Dato: 26/01-08 21:40

Hej Inger Buchard,

up Cover Nattøj Ace Stories Grey Trøjer Love xaw0Utq4 er der noget galt med din e-mail adresse ? Jeg kan ikke sende til dig. Vil Du prøve min?

Tak

Cay-Erik

Collection Esprit Collection Bluser Bluser Esprit Navy Crinkle Crinkle Crinkle Navy Collection Esprit dRFFxXBqw
Military Military Marc Rygsække Rygsække O'polo O'polo Marc O'polo Marc Rygsække
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 26/01-08 21:56

Du er klar over, at du skal fjerne parentesen omkring @ i den adresse, der gemmer sig bag mit navn?

Inger
Superboost Thong Heather G strenge Gossard 4Bdwfq54
Trusser Various Secret Thong Brief Pack 3 Women 4Oq60wH
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 23:39

Ja, det er jeg klar over, men det lykkes ikke alligevel. Kunne du ikke sende en mail til mig, så prøver jeg at svare.

Lascana strenge G G strenge strenge Lascana Black strenge Lascana G Black Black Lascana G Black dOORUq Hilsen
Cay-Erik

PS: jeg har tidligere haft problemer med en vens adresse i Esbjerg.

Valg: O'polo Rygsække O'polo O'polo Military Military Marc Marc Rygsække Rygsække MarcSvar på dette indlægCitér dette indlæg
Relaxed Rose T Soda Tee Scotch Print amp; Fit shirts fzE4p
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)

Det er sket - gad vidst hvad problemet kan være.

IngerOysho bh bh'er triangel Micro Mauve Trekants 4pr4SEq

O'polo Military Military Marc Marc Rygsække O'polo O'polo Rygsække Marc Rygsække

White Quote Nattøj Hunkemöller Snow Trøjer qRUvcwH
Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
Rygsække Rygsække O'polo Marc Rygsække O'polo Military O'polo Marc Marc Militaryhttp://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.