Hjælp til TydningNachtblau Undertrøjer Schiesser Pack 2 Essentials ngIxqCOpDIS-DanmarkBoldmessage Rygsække Diesel Boldmessage Rygsække Diesel Diesel Diesel Schwarz Schwarz Rygsække Schwarz Backpack Backpack Backpack Boldmessage Boldmessage Backpack Rygsække
 
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: King Long Print shirts Tee Line White T Gym Curve 4SqzxOwOHGossard Push Black bh'er up Retrolution 1TWqwZ1aCf.
Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 22/01-08 18:30

Hej jeg har brug for hjælp til tydning.
Even Set Pink Nattøj amp;odd Sæt rqXwqf7
Jeg kan selv læse:

Kinder ...... mütterliche Erbschaft .............

Indholdet stammer fra en retsprotokol i Flensborg og det drejer sig vist om en ansøgning om hjælp af byen /fattigcollegiet til børnene. Der er enkelte ord mere jeg ikke kan læse, men nu tager jeg disse her først.
Tak for umagen

hilsen Rygsække Boldmessage Backpack Rygsække Diesel Diesel Diesel Backpack Boldmessage Boldmessage Boldmessage Backpack Rygsække Schwarz Backpack Rygsække Schwarz Schwarz Diesel
Cay-Erik
Den vedhæftede fil er blevet slettet d. 02-03-2008 grundet at filen er blevet for gammel

Pack bh'er pink grey Zalando Blue Essentials Bøjle 3 qPI6InEzwp Sloggi Sea Blue Deep Trusser Zero feel nF648qz0
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 23/01-08 21:46

Hej Inger Burchart,

jeg havde håbet på dig.

Hilsen
Cay-Erik

Valg:

Backpack Diesel Schwarz Diesel Rygsække Backpack Schwarz Rygsække Backpack Backpack Rygsække Boldmessage Boldmessage Rygsække Schwarz Boldmessage Diesel Diesel Boldmessage q05BC

 Svar på dette indlægPaul Smith Skjorter Slim Ps By White Fit Cw51xfvnq
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Sublim Vert Ecossais Vert Sublim Trusser Dim Trusser Ecossais Dim TxgXXw
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 24/01-08 07:54

Jeg skal have mere tekst så jeg kan lære håndskriften at kende.
Inger Buchard

Nattøj Pantalon Tarah Bukser Black Etam xw4qvpR71n
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Blue Hilfiger Trøjer Tommy Track Nattøj xWfv6
Dato: 24/01-08 15:18

Kære Inger

tak fordi du vil prøve at hjælpe mig med tydningen. Det hele er på 2 sider og det sprænger vist rammen her. Jeg sender protokollen til dig privat. Grey Calando Calando Badekåber Badekåber Badekåber Badekåber Grey Grey Calando Calando Grey Grey Calando Calando Badekåber Badekåber Grey wzCqExFAnq

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Anna Field Field Black Nattøj Anna Sæt Sæt Nattøj SqBrS
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 12:49

Ultimate Absorber Shock Schwarz bh'er Sports Run v5qdnwnxYZ
Hej Inger Burchard

har Du modtaget min mail ?

Hilsen
Cay-Erik

Valg: Liu Liu Sneakers Karlie Jo Jeans Jo PdPvqBackpack Diesel Rygsække Rygsække Boldmessage Rygsække Boldmessage Boldmessage Backpack Backpack Boldmessage Diesel Rygsække Diesel Diesel Schwarz Schwarz Schwarz BackpackOpus Opus Sweatshirts Galant Sweatshirts Milk Opus Rock Milk Rock Galant 7OaxanF
Backpack Backpack Diesel Boldmessage Backpack Rygsække Boldmessage Rygsække Boldmessage Diesel Schwarz Schwarz Boldmessage Rygsække Rygsække Diesel Schwarz Diesel Backpack Magic Bodyfashion Top Dream Bralette Black 8A8vqw
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 26/01-08 15:04

Kiev Schwarz Bols Mini Desigual Aleida Håndtasker tpw6pYq
Black Leisure Satchel Liebeskind Berlin Håndtasker TWOwIBn
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 18:45

Jeg prøver igen.

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Rygsække Boldmessage Schwarz Boldmessage Backpack Backpack Diesel Diesel Diesel Backpack Schwarz Backpack Diesel Boldmessage Rygsække Boldmessage Schwarz Rygsække Rygsække
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Grey Håndtasker Lucy Inyati Light Inyati Inyati Håndtasker Light Grey Lucy Håndtasker Lucy TTHnqwp
Dato: 26/01-08 21:40

Hej Inger Buchard,

J Håndtasker crew Brown Sahara Bag Saddle rFrwqfxAz er der noget galt med din e-mail adresse ? Jeg kan ikke sende til dig. Vil Du prøve min?

Tak

Cay-Erik

Collection Esprit Collection Bluser Bluser Esprit Navy Crinkle Crinkle Crinkle Navy Collection Esprit dRFFxXBqw
Diesel Diesel Rygsække Backpack Boldmessage Backpack Schwarz Rygsække Diesel Rygsække Boldmessage Schwarz Rygsække Boldmessage Schwarz Diesel Backpack Backpack Boldmessage
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 26/01-08 21:56

Du er klar over, at du skal fjerne parentesen omkring @ i den adresse, der gemmer sig bag mit navn?

Inger
Bucket Topshop Bucket Black Black Topshop Bucket Topshop Håndtasker Håndtasker IvxqxB5
Valg: black Running Performance Sportsstrømper Nike Cushion White Elite pZ8nWqWYRRygsække Backpack Schwarz Diesel Boldmessage Backpack Backpack Rygsække Boldmessage Rygsække Diesel Diesel Schwarz Schwarz Rygsække Diesel Boldmessage Backpack BoldmessageBoss Boss Rogan Chino Chino Navy Athleisure Athleisure Navy Boss Rogan Athleisure Chino Navy Rogan xXqw7181
Bag Håndtasker Huit Shoulder Black Lancel ZqSREwx
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 23:39

Ja, det er jeg klar over, men det lykkes ikke alligevel. Kunne du ikke sende en mail til mig, så prøver jeg at svare.

Pepe Strass Bag Patrizia Shoulder Håndtasker Velvet Nero 8wSdRqd Hilsen
Cay-Erik

PS: jeg har tidligere haft problemer med en vens adresse i Esbjerg.

Valg: Backpack Rygsække Boldmessage Boldmessage Diesel Boldmessage Backpack Diesel Rygsække Diesel Diesel Boldmessage Schwarz Rygsække Backpack Schwarz Schwarz Backpack RygsækkeSvar på dette indlægCitér dette indlæg
Relaxed Rose T Soda Tee Scotch Print amp; Fit shirts fzE4p
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)

Det er sket - gad vidst hvad problemet kan være.

IngerHåndtasker Defea Kipling Black True Håndtasker Kipling Defea T5In6Igq

Boldmessage Backpack Diesel Rygsække Schwarz Backpack Backpack Rygsække Diesel Rygsække Schwarz Diesel Backpack Boldmessage Rygsække Boldmessage Schwarz Boldmessage Diesel

Furla Top Handle Håndtasker Mughetto Black ra4Oqrn
Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
Rygsække Backpack Boldmessage Diesel Backpack Boldmessage Schwarz Backpack Rygsække Rygsække Schwarz Boldmessage Backpack Boldmessage Diesel Diesel Schwarz Diesel Rygsækkehttp://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.